בית החלומות

בבית החלומות דניאל קרייג ורייצ'ל וייס שוכחים את הנישואים באחת הסצנות הזכורות בתולדות הקולנוע (אם הכותרת נשארת).

כרמן מריה מצ'אדו מצפה לזכרונות חדשים

אך המבנה שלה הוא בית חלומות, והיא מתעסקת כמעט בכל פרק לבחירה, מה שמעיד על יכולתה כסופרת וכן על יכולתה להמציא ולאתגר טרופיות רשמיות מוכרות. בבית החלומות היא ממציאה דברים חדשים, שאלות ומדמיינת טרופות מוכרות וצורניות. פרק אחד, "תאונת בית החלומות", מרגיש אומנותית כאילו הוא אומר הפסקה של משפט אחד שמתנגדת להיגיון הזיכרונות. החלק שכותרתו 'בית החלומות' חשף שורה שפשוט כתוב: 'רוב סוגי האלימות במשפחה הם חוקיים לחלוטין.

דפים אחרים חוזרים אל העבר ומצליחים להחיות אחד את השני דרך הדפים

אך בסופו של דבר "בית החלומות" משתמש באותו סוג של סיפורי סיפור שמכדו ידוע בסיפורתו. בזיכרונותיו הוא מתאר את "ההתעללות הרגשית והפסיכולוגית המחרידה" שספג במהלך מערכת יחסים של שנתיים. במהלך זיכרונותיו הוא פוגש את חברתו, המכונה רק האישה ב"בית החלומות ", ומוצא את עצמו במהרה מאוהב, מחוזר ומופצץ באהבה. גם "בית החלומות" וגם "חמש אורות" הם פרקים העוסקים בטראומה פסיכולוגית.

ב"בית החלומות "הוא מתחיל לוותר על יחסיו עם חברתו לשעבר ובני משפחתו, ועל תפקידו כקצין משטרה.

המיקוד

הוא ייחודי, אך הפניות המשמשות להמחשת מיקוד זה, והמושגים המשמשים ליצירת הנרטיב, הם לגיון. באמצע "בית החלומות" הוא מבהיר שזו משימה לא קלה לעטוף שפה סביב משהו שאין לו שפה. במקום למסגור את הטרופיות והז'אנרים הנרטיביים בפרקים המתאימים, הוא מסמן מוטיבים מהאגדות בהערות שוליים. בזכרונותיה של כרמן מריה מצ'אדו "בית החלומות", על מערכת יחסים פוגענית עם חברה לשעבר, ההתייחסות לטרופי אגדות משמשת כהערת שוליים ומסומנת כמופיעה בזיכרונותיה, ולא כחלק מהסיפור עצמו. בית החלומות, "הוא מקבל הנחת יסוד זו ומספר לנו על הערכתו מחדש של מערכת היחסים שלו ועל חייו כשוטר לשעבר.

כל פרק קצר בוחן את תוכנו דרך העדשה הזו ומציב אותו בחדר

ואת הכותרת של כל קטע מכילה את כותרת החדר ומיקומו, כמו גם תיאור קצר של אותו חדר. הפעם היחידה שיש מאות חלונות, "הוא מסכם את העקרונות הארגוניים של הנרטיב שלו ואת מבנה התוכן של כל אחד מהחדרים. פֶּרֶק.

בית החלומות בעל שם

אומר לנו המחבר, הוא בית אידילי – לכאורה משותף של מצ'אדו ופילגשו בבלומינגטון, אינדיאנה, שם שופעות מטפורות והצורה מאפשרת לנו להיכנס מחדש לבית החלומות שלו בזמן שהוא חוזר הרעיון של בית רדוף רוחות. בבית החלומות הוא מאפשר לנו להסתכל דרך החלונות לראות את השלם המפחיד. אנו צופים בחייו העוברים מפנטזיה לאימה, מאימה לפנטזיה ובחזרה עד שהוא חוזר לבית החלומות שלו בפרק האחרון. אף על פי שהרעיון לבית החלומות הוגש בשנת 1962 ובעקבותיו חזרות רבות מוקדמות, בית החלומות לטווח הארוך במתכונתו הנוכחית החל באמצע שנות התשעים. הגרסה המלאה הראשונה נבנתה בבלומינגטון, אינדיאנה, מטעם דיא, ונפתחה בשנת 1993 ומאז היא פועלת לטווח ארוך.

בית החלומות

הוא המיצב הארוך ביותר עד כה ומציע לה מונטה מריאן אפשרות להגשים את חלומותיו. כאשר מאות אנשים מבקרים במוזיאון ונהנים ממנו מדי שבוע, עלות המיזם הזה היא מעבר ליכולותינו. מצבנו הכלכלי הפך להיות כה קשה עד כי עלינו לבקש את עזרתך בכדי להשאיר אותו בחיים. תרומותיכם יעזרו בשימור המוזיאון וההיסטוריה הייחודית שלו, כמו גם בית החלומות עצמו. בוא לראות מה זה משתחווה ולמה אתה חושב שלעולם לא תרצה לעזוב. התחל במצוד אחר בית החלומות שלך ומצא את סוכן הנדל"ן היחיד שאתה סומך עליו בקרבתך. ELPs הם סוכני נדל"ן חזקים שחולקים את הערכים שלנו, כך שאתה יכול להיות סמוך ובטוח שבית החלומות שלך נמצא בידיים הנכונות.

ודא שאתה בקשר עם סוכן הנדל"ן המקומי שלך, המוזיאון המקומי וצוות המוזיאון. זו הזדמנות נהדרת להפוך את בית החלומות שלכם למציאות עבור משפחתכם, חבריכם, בני המשפחה והשכנים.

כתיבת תגובה